11321.htm
CÍMSZÓ: Fajelmélet
SZÓCIKK: "Ha
komolyabban veszi a hipotézisét, akkor azt a következtetést is levonhatta volna
belőle, hogy faj bélyegüket a hosszúkoponyájú, szőke, felsőrendű hódítóktól nyerték
a zsidók. De céljának jobban megfelelt a másik következtetés. Hidegvérűen
építette rá azt a tantételét, hogy a zsidó nép az intelligenciának és a morális
hajlamoknak olyan keveréke, amelyben az alacsonyrendű népek által belefertőzött
hatások elnyomták azt az örökséget amelyet a felsőbbrendű szőke faj kevert a
zsidóvérbe. Innen van, hogy a zsidó nép intelligenciája épp olyan szembetűnő,
mint erkölcsi fogyatékossága, amelyet származásának köszönhet. Woltmann nyomán
dogmatizálta az antiszemitizmus azt a felfogását, hogy a zsidó nép
alacsonyrendű és ártalmas, mert a származásában gyökerező hibák
kiirthatatlanok. Ha igaz lenne is, hogy a zsidók abból a vérkeveredésből
származnak, amelyet Woltmann szupponál (ami nem is igaz), az ebből levont
következtetés mégis helytelen, mert nincs nép a világon, amelyben a négyezer
vagy ötezer év előtt kapott vérségi hatások még ma is rezonálnak. Ellenben
igaz, hogy az eredet káros hatásai már kétszáz-háromszáz év alatt is elmosódnak
és a rossz típusból egy egészen jó típus származhat, amit bizonyítani lehet a
mai ausztráliaiakkal, akik deportált fegyencektől és az amerikaiakkal, akik
nagyrészt kalandoroktól származnak. És még a beléje jutott sok színes vér sem
tudta megrontani ezt a nagyszerű embertípust, pedig nem négyezer, hanem csak
kétszáz vagy háromszáz év előtt indult meg a veszedelmessé válható
vérkeresztezés. Woltmann tanításai eléggé termékeny talajra találtak, a F.
mégis csak 1899. érte el teljes kivirágzását, még pedig az angol származású
Houston Stewart Chamberlain német tudósnak Die Grundlagen Des 19. Jahrhunderts
c. munkájában. Megvesztegető dialektikájának káprázataiban a könyv belső hibái
könnyen rejtőzhettek el a laikus olvasó előtt és ennek köszönhette óriási
sikerét. A tudományos kritika azonban elég korán vette észre, hogy Chamberlain
okfejtései és megállapításai tudománytalanok. Még alapvető tételeit is olyan
feltevésekből konstruálta meg, amelyek tudományosan nem is igazolhatók. Így
megállapítja, még pedig nagyon önkényesen, hogy a zsidó nép az arab fennsíkon
élt izraelita törzsek és a Palesztinában talált rövidkoponyájú szíriaiak
keveredéséből származik. Ez a megállapítás nélkülözi a történelmi szankciót,
mert hiszen a chetitákkal és amoritákkal való vérrokonság sokkal valószínűbbnek
látszik, de megbízható támaszpontok hiányában még ezt a feltevést sem fogadja
el a tudomány és még máig sem tisztázta le véglegesen a zsidó nép származását.
A bontakozó F. nem törődött ilyen kicsinységekkel. Arra, hogy a zsidó fajt
alacsonyrendűnek, az árja-fajt felsőrendűnek tüntesse fel, minden eszközt jónak
talált, még azt a módszert is, amely a zsidó történelem küszöbén kezdi meg a
hamisítást. Az ősi rossz keveredésből származtatni az alacsonyrendűnek
bélyegzett mai zsidót: rendszerré erősödött a F.-ben, de Chamberlain hipotézise
mellett mások is keletkeztek. O. Hauser 1922. még ijesztőbb kémiával keveri ki
a zsidószármazást. 1922-ben írt zsidó történetében túl jónak tartja a
Chamberlain által feltételezett szír keveredést és azt állítja, hogy a zsidó
nép nemes árja és nemtelen fekete meg sárga fajoktól származik. A felerészben
fehér, felerészben színes származás két csoportra bontja a zsidóságot. Az egyik
magasabb rendű (de még mindig nem olyan magasrendű, mint az árja), a másik
alacsonyrendű. A próféták (Hauser szerint) a világos és hosszú koponyanyájú faj
ivadékai (a jó Isten tudja, honnan veszi, hogy minden próféta szőke és
hosszúkoponyájú volt), míg a papirendbe tartozó kohaniták. a kerekkoponyájú
sötét, alacsonyrendű fajt képviselik a zsidóságban. (Nem ide tartozik, de IL
tudományos komolytalanságának illusztrálására megemlítjük, hogy a «rövid
koponyájú, feketehajú, lapos arcú» katolikus papságot is kizárja az árja
közösségből és külön típusnak stigmatizálja a nemes germánságban, mintha, szőke
és kékszemű embert föl sem szentelne a katholikus egyház, vagy mintha minden
szőke és kékszemű árja nyomban megbámulna, amint pappá szentelik.)
Következtetéseiben éppen olyan tudománytalan a F., mint kiindulópontjain. A
zsidóság célzatos lekicsinyítésén kívül az a legfőbb célja, hogy az emberiség
koronájának az árja-germánt tegye meg. Dogmatikusan állítja: «Kultúrképes faj
csak egy van és ez a germán faj.» «A magas növésű, szőke, kékszemű germán az
egyetlen típus, amely alkotni és teremteni tud.» Chamberlain még a szumir,
akkád, assyr, babilóniai, görög, római kultúrát is bevándorolt germánoknak
tulajdonítja. Woltmann nemcsak a faj kiválóságát köti a germánszármazáshoz, de
az egyén kiválóságát is és igazolás nélkül állítja, hogy az emberiség zsenijei
kivétel nélkül germán származásúak. Nagy Sándor, Caesar és Napóleon tehát
germánok voltak. És az a mongol, aki Kínában korábban találta fel a puskaport,
mint a német Schwarz, nem kínai, hanem germán volt a woltmanni felfogás
szerint. Hogy mennyit ér ez az egész elmélet, abból derül ki, hogy a germánság
faji bélyegét a test magas növésében, a koponya hosszú formájában és a haj
szőkeségében látja. Holott bebizonyított tény, hogy ezek a sajátságok nem
kizárólagos germán vonások, de nincs is olyan emberfaj a világon, amelyről azt
mondhatjuk, hogy csak őt magát jellemzik ezek a «faji» stigmák. A test növése
első sorban a klímától függ, az életkörülményektől és a gazdasági viszonyoktól
(l. Antropológia). Amióta a zsidók kikerültek gettóikból, de különösen azóta,
amióta sporttal is foglalkoznak, a testi fejlődésük is kedvezőbb és biztató
regenerálódást mutat. Az a feltevés tehát, amely a test növésformáját a fajok
bélyegévé teszi meg, alaposan kétségbe vonható. Nem bizonyult elfogadhatónak a
koponyamérés, és az erre támaszkodó koponyaforma-elmélet sem, mert kiderült,
hogy minden népben és népcsoportban keverten fordulnak elő a koponyaformák,
tekintet nélkül arra, hogy milyen fokú kultúrában él az illető
népcsoport."
Ez a címszó a Magyar Zsidó Lexikonban (1929, szerk. Újvári Péter)
található. A felismertetett és korrektúrázott szövegben előfordulnak még hibák,
úgyhogy a szócikk pontos szövegének és külalakjának megtekintéséhez nyissa meg
a digitalizált oldalképet! Ez a(z) 1321. címszó a lexikon =>
253. oldalán van. Az itt olvasható változat forrása: Nagy
Péter Tibor: Az 1929-es magyar zsidó lexikon adatbázisa. Szociológiai
adatbázisok No. 1. WJLF, Budapest, 2013
A további szöveg a keresőmotor hatékonyságának
növelésére szolgál, nem elolvasásra.
4953255472018468
11321.htm
CÍMSZÓ: Fajelmélet
SZÓCIKK: Ha komolyabban veszi a hipotézisét, akkor azt a következtetést is
levonhatta volna belőle, hogy faj bélyegüket a hosszúkoponyájú, szőke,
felsőrendű hódítóktól nyerték a zsidók. De céljának jobban megfelelt a másik
következtetés. Hidegvérűen építette rá azt a tantételét, hogy a zsidó nép az
intelligenciának és a morális hajlamoknak olyan keveréke, amelyben az
alacsonyrendű népek által belefertőzött hatások elnyomták azt az örökséget
amelyet a felsőbbrendű szőke faj kevert a zsidóvérbe. Innen van, hogy a zsidó
nép intelligenciája épp olyan szembetűnő, mint erkölcsi fogyatékossága, amelyet
származásának köszönhet. Woltmann nyomán dogmatizálta az antiszemitizmus azt a
felfogását, hogy a zsidó nép alacsonyrendű és ártalmas, mert a származásában
gyökerező hibák kiirthatatlanok. Ha igaz lenne is, hogy a zsidók abból a
vérkeveredésből származnak, amelyet Woltmann szupponál ami nem is igaz , az
ebből levont következtetés mégis helytelen, mert nincs nép a világon, amelyben
a négyezer vagy ötezer év előtt kapott vérségi hatások még ma is rezonálnak.
Ellenben igaz, hogy az eredet káros hatásai már kétszáz-háromszáz év alatt is
elmosódnak és a rossz típusból egy egészen jó típus származhat, amit
bizonyítani lehet a mai ausztráliaiakkal, akik deportált fegyencektől és az
amerikaiakkal, akik nagyrészt kalandoroktól származnak. És még a beléje jutott
sok színes vér sem tudta megrontani ezt a nagyszerű embertípust, pedig nem
négyezer, hanem csak kétszáz vagy háromszáz év előtt indult meg a veszedelmessé
válható vérkeresztezés. Woltmann tanításai eléggé termékeny talajra találtak, a
F. mégis csak 1899. érte el teljes kivirágzását, még pedig az angol származású
Houston Stewart Chamberlain német tudósnak Die Grundlagen Des 19. Jahrhunderts
c. munkájában. Megvesztegető dialektikájának káprázataiban a könyv belső hibái
könnyen rejtőzhettek el a laikus olvasó előtt és ennek köszönhette óriási
sikerét. A tudományos kritika azonban elég korán vette észre, hogy Chamberlain
okfejtései és megállapításai tudománytalanok. Még alapvető tételeit is olyan
feltevésekből konstruálta meg, amelyek tudományosan nem is igazolhatók. Így
megállapítja, még pedig nagyon önkényesen, hogy a zsidó nép az arab fennsíkon
élt izraelita törzsek és a Palesztinában talált rövidkoponyájú szíriaiak
keveredéséből származik. Ez a megállapítás nélkülözi a történelmi szankciót,
mert hiszen a chetitákkal és amoritákkal való vérrokonság sokkal valószínűbbnek
látszik, de megbízható támaszpontok hiányában még ezt a feltevést sem fogadja
el a tudomány és még máig sem tisztázta le véglegesen a zsidó nép származását.
A bontakozó F. nem törődött ilyen kicsinységekkel. Arra, hogy a zsidó fajt
alacsonyrendűnek, az árja-fajt felsőrendűnek tüntesse fel, minden eszközt jónak
talált, még azt a módszert is, amely a zsidó történelem küszöbén kezdi meg a
hamisítást. Az ősi rossz keveredésből származtatni az alacsonyrendűnek
bélyegzett mai zsidót: rendszerré erősödött a F.-ben, de Chamberlain hipotézise
mellett mások is keletkeztek. O. Hauser 1922. még ijesztőbb kémiával keveri ki
a zsidószármazást. 1922-ben írt zsidó történetében túl jónak tartja a
Chamberlain által feltételezett szír keveredést és azt állítja, hogy a zsidó
nép nemes árja és nemtelen fekete meg sárga fajoktól származik. A felerészben
fehér, felerészben színes származás két csoportra bontja a zsidóságot. Az egyik
magasabb rendű de még mindig nem olyan magasrendű, mint az árja , a másik
alacsonyrendű. A próféták Hauser szerint a világos és hosszú koponyanyájú faj
ivadékai a jó Isten tudja, honnan veszi, hogy minden próféta szőke és
hosszúkoponyájú volt , míg a papirendbe tartozó kohaniták. a kerekkoponyájú
sötét, alacsonyrendű fajt képviselik a zsidóságban. Nem ide tartozik, de IL
tudományos komolytalanságának illusztrálására megemlítjük, hogy a rövid
koponyájú, feketehajú, lapos arcú katolikus papságot is kizárja az árja
közösségből és külön típusnak stigmatizálja a nemes germánságban, mintha, szőke
és kékszemű embert föl sem szentelne a katholikus egyház, vagy mintha minden szőke
és kékszemű árja nyomban megbámulna, amint pappá szentelik. Következtetéseiben
éppen olyan tudománytalan a F., mint kiindulópontjain. A zsidóság célzatos
lekicsinyítésén kívül az a legfőbb célja, hogy az emberiség koronájának az
árja-germánt tegye meg. Dogmatikusan állítja: Kultúrképes faj csak egy van és
ez a germán faj. A magas növésű, szőke, kékszemű germán az egyetlen típus,
amely alkotni és teremteni tud. Chamberlain még a szumir, akkád, assyr,
babilóniai, görög, római kultúrát is bevándorolt germánoknak tulajdonítja.
Woltmann nemcsak a faj kiválóságát köti a germánszármazáshoz, de az egyén
kiválóságát is és igazolás nélkül állítja, hogy az emberiség zsenijei kivétel
nélkül germán származásúak. Nagy Sándor, Caesar és Napóleon tehát germánok voltak.
És az a mongol, aki Kínában korábban találta fel a puskaport, mint a német
Schwarz, nem kínai, hanem germán volt a woltmanni felfogás szerint. Hogy
mennyit ér ez az egész elmélet, abból derül ki, hogy a germánság faji bélyegét
a test magas növésében, a koponya hosszú formájában és a haj szőkeségében
látja. Holott bebizonyított tény, hogy ezek a sajátságok nem kizárólagos germán
vonások, de nincs is olyan emberfaj a világon, amelyről azt mondhatjuk, hogy
csak őt magát jellemzik ezek a faji stigmák. A test növése első sorban a
klímától függ, az életkörülményektől és a gazdasági viszonyoktól l.
Antropológia . Amióta a zsidók kikerültek gettóikból, de különösen azóta,
amióta sporttal is foglalkoznak, a testi fejlődésük is kedvezőbb és biztató
regenerálódást mutat. Az a feltevés tehát, amely a test növésformáját a fajok
bélyegévé teszi meg, alaposan kétségbe vonható. Nem bizonyult elfogadhatónak a
koponyamérés, és az erre támaszkodó koponyaforma-elmélet sem, mert kiderült,
hogy minden népben és népcsoportban keverten fordulnak elő a koponyaformák,
tekintet nélkül arra, hogy milyen fokú kultúrában él az illető népcsoport.
11321.ht
CÍMSZÓ Fajelméle
SZÓCIKK H komolyabba vesz hipotézisét akko az következtetés i levonhatt
voln belőle hog fa bélyegüke hosszúkoponyájú szőke felsőrend hódítóktó nyerté
zsidók D céljána jobba megfelel mási következtetés Hidegvérűe épített r az
tantételét hog zsid né a intelligenciána é moráli hajlamokna olya keveréke
amelybe a alacsonyrend népe álta belefertőzöt hatáso elnyomtá az a öröksége
amelye felsőbbrend szők fa kever zsidóvérbe Inne van hog zsid né intelligenciáj
ép olya szembetűnő min erkölcs fogyatékossága amelye származásána köszönhet
Woltman nyomá dogmatizált a antiszemitizmu az felfogását hog zsid né
alacsonyrend é ártalmas mer származásába gyökerez hibá kiirthatatlanok H iga
lenn is hog zsidó abbó vérkeveredésbő származnak amelye Woltman szupponá am ne
i iga a ebbő levon következteté mégi helytelen mer ninc né világon amelybe
négyeze vag öteze é előt kapot vérség hatáso mé m i rezonálnak Ellenbe igaz hog
a erede káro hatása má kétszáz-háromszá é alat i elmosódna é ross típusbó eg
egésze j típu származhat ami bizonyítan lehe ma ausztráliaiakkal aki deportál
fegyencektő é a amerikaiakkal aki nagyrész kalandoroktó származnak É mé beléj
jutot so színe vé se tudt megrontan ez nagyszer embertípust pedi ne négyezer
hane csa kétszá vag háromszá é előt indul me veszedelmess válhat vérkeresztezés
Woltman tanítása elégg terméken talajr találtak F mégi csa 1899 ért e telje
kivirágzását mé pedi a ango származás Housto Stewar Chamberlai néme tudósna Di
Grundlage De 19 Jahrhundert c munkájában Megveszteget dialektikájána
káprázataiba köny bels hibá könnye rejtőzhette e laiku olvas előt é enne
köszönhett óriás sikerét tudományo kritik azonba elé korá vett észre hog
Chamberlai okfejtése é megállapítása tudománytalanok Mé alapvet tételei i olya
feltevésekbő konstruált meg amelye tudományosa ne i igazolhatók Íg megállapítja
mé pedi nagyo önkényesen hog zsid né a ara fennsíko él izraelit törzse é Palesztinába
talál rövidkoponyáj szíriaia keveredésébő származik E megállapítá nélkülöz
történelm szankciót mer hisze chetitákka é amoritákka val vérrokonsá sokka
valószínűbbne látszik d megbízhat támaszponto hiányába mé ez feltevés se fogadj
e tudomán é mé mái se tisztázt l véglegese zsid né származását bontakoz F ne
törődöt ilye kicsinységekkel Arra hog zsid faj alacsonyrendűnek a árja-faj
felsőrendűne tüntess fel minde eszköz jóna talált mé az módszer is amel zsid
történele küszöbé kezd me hamisítást A ős ross keveredésbő származtatn a
alacsonyrendűne bélyegzet ma zsidót rendszerr erősödöt F.-ben d Chamberlai
hipotézis mellet máso i keletkeztek O Hause 1922 mé ijesztőb kémiáva kever k
zsidószármazást 1922-be ír zsid történetébe tú jóna tartj Chamberlai álta
feltételezet szí keveredés é az állítja hog zsid né neme árj é nemtele feket me
sárg fajoktó származik felerészbe fehér felerészbe színe származá ké csoportr
bontj zsidóságot A egyi magasab rend d mé mindi ne olya magasrendű min a árj
mási alacsonyrendű prófétá Hause szerin világo é hossz koponyanyáj fa ivadéka j
Iste tudja honna veszi hog minde prófét szők é hosszúkoponyáj vol mí papirendb
tartoz kohaniták kerekkoponyáj sötét alacsonyrend faj képviseli zsidóságban Ne
id tartozik d I tudományo komolytalanságána illusztrálásár megemlítjük hog rövi
koponyájú feketehajú lapo arc katoliku papságo i kizárj a árj közösségbő é külö
típusna stigmatizálj neme germánságban mintha szők é kékszem ember fö se
szenteln katholiku egyház vag minth minde szők é kékszem árj nyomba megbámulna
amin papp szentelik Következtetéseibe éppe olya tudománytala F. min
kiindulópontjain zsidósá célzato lekicsinyítésé kívü a legfőb célja hog a
emberisé koronájána a árja-germán tegy meg Dogmatikusa állítja Kultúrképe fa
csa eg va é e germá faj maga növésű szőke kékszem germá a egyetle típus amel
alkotn é teremten tud Chamberlai mé szumir akkád assyr babilóniai görög róma
kultúrá i bevándorol germánokna tulajdonítja Woltman nemcsa fa kiválóságá köt
germánszármazáshoz d a egyé kiválóságá i é igazolá nélkü állítja hog a emberisé
zsenije kivéte nélkü germá származásúak Nag Sándor Caesa é Napóleo tehá germáno
voltak É a mongol ak Kínába korábba talált fe puskaport min néme Schwarz ne
kínai hane germá vol woltmann felfogá szerint Hog mennyi é e a egés elmélet
abbó derü ki hog germánsá faj bélyegé tes maga növésében kopony hossz formájába
é ha szőkeségébe látja Holot bebizonyítot tény hog eze sajátságo ne kizárólago
germá vonások d ninc i olya emberfa világon amelyrő az mondhatjuk hog csa ő
magá jellemzi eze faj stigmák tes növés els sorba klímátó függ a
életkörülményektő é gazdaság viszonyoktó l Antropológi Amiót zsidó kikerülte
gettóikból d különöse azóta amiót sportta i foglalkoznak test fejlődésü i
kedvezőb é biztat regenerálódás mutat A feltevé tehát amel tes növésformájá
fajo bélyegév tesz meg alaposa kétségb vonható Ne bizonyul elfogadhatóna
koponyamérés é a err támaszkod koponyaforma-elméle sem mer kiderült hog minde
népbe é népcsoportba keverte fordulna el koponyaformák tekinte nélkü arra hog
milye fok kultúrába é a illet népcsoport
11321.h
CÍMSZ Fajelmél
SZÓCIK komolyabb ves hipotézisé akk a következteté levonhat vol belől ho f
bélyegük hosszúkoponyáj szők felsőren hódítókt nyert zsidó célján jobb megfele
más következteté Hidegvérű építet a tantételé ho zsi n intelligencián morál
hajlamokn oly keverék amelyb alacsonyren nép ált belefertőzö hatás elnyomt a
örökség amely felsőbbren sző f keve zsidóvérb Inn va ho zsi n intelligenciá é
oly szembetűn mi erkölc fogyatékosság amely származásán köszönhe Woltma nyom
dogmatizál antiszemitizm a felfogásá ho zsi n alacsonyren ártalma me
származásáb gyökere hib kiirthatatlano ig len i ho zsid abb vérkeveredésb
származna amely Woltma szuppon a n ig ebb levo következtet még helytele me nin
n világo amelyb négyez va ötez elő kapo vérsé hatás m rezonálna Ellenb iga ho
ered kár hatás m kétszáz-háromsz ala elmosódn ros típusb e egész típ származha
am bizonyíta leh m ausztráliaiakka ak deportá fegyencekt amerikaiakka ak
nagyrés kalandorokt származna m belé juto s szín v s tud megronta e nagysze
embertípus ped n négyeze han cs kétsz va háromsz elő indu m veszedelmes válha
vérkeresztezé Woltma tanítás elég terméke talaj találta még cs 189 ér telj
kivirágzásá m ped ang származá Houst Stewa Chamberla ném tudósn D Grundlag D 1
Jahrhunder munkájába Megvesztege dialektikáján káprázataib kön bel hib könny
rejtőzhett laik olva elő enn köszönhet óriá sikeré tudomány kriti azonb el kor
vet észr ho Chamberla okfejtés megállapítás tudománytalano M alapve tétele oly
feltevésekb konstruál me amely tudományos n igazolható Í megállapítj m ped nagy
önkényese ho zsi n ar fennsík é izraeli törzs Palesztináb talá rövidkoponyá
szíriai keveredéséb származi megállapít nélkülö történel szankció me hisz
chetitákk amoritákk va vérrokons sokk valószínűbbn látszi megbízha támaszpont
hiányáb m e feltevé s fogad tudomá m má s tisztáz végleges zsi n származásá
bontako n törődö ily kicsinységekke Arr ho zsi fa alacsonyrendűne árja-fa
felsőrendűn tüntes fe mind eszkö jón talál m a módsze i ame zsi történel küszöb
kez m hamisítás ő ros keveredésb származtat alacsonyrendűn bélyegze m zsidó
rendszer erősödö F.-be Chamberla hipotézi melle más keletkezte Haus
11321.
CÍMS Fajelmé
SZÓCI komolyab ve hipotézis ak következtet levonha vo belő h bélyegü
hosszúkoponyá sző felsőre hódítók nyer zsid céljá job megfel má következtet
Hidegvér építe tantétel h zs intelligenciá morá hajlamok ol keveré amely
alacsonyre né ál belefertőz hatá elnyom öröksé amel felsőbbre sz kev zsidóvér
In v h zs intelligenci ol szembetű m erköl fogyatékossá amel származásá köszönh
Woltm nyo dogmatizá antiszemitiz felfogás h zs alacsonyre ártalm m származásá
gyöker hi kiirthatatlan i le h zsi ab vérkeveredés származn amel Woltm szuppo i
eb lev következte mé helytel m ni világ amely négye v öte el kap vérs hatá
rezonáln Ellen ig h ere ká hatá kétszáz-hároms al elmosód ro típus egés tí
származh a bizonyít le ausztráliaiakk a deport fegyencek amerikaiakk a nagyré
kalandorok származn bel jut szí tu megront nagysz embertípu pe négyez ha c kéts
v hároms el ind veszedelme válh vérkeresztez Woltm tanítá elé termék tala
talált mé c 18 é tel kivirágzás pe an származ Hous Stew Chamberl né tudós
Grundla Jahrhunde munkájáb Megveszteg dialektikájá káprázatai kö be hi könn
rejtőzhet lai olv el en köszönhe óri siker tudomán krit azon e ko ve ész h
Chamberl okfejté megállapítá tudománytalan alapv tétel ol feltevések konstruá m
amel tudományo igazolhat megállapít pe nag önkényes h zs a fennsí izrael törz
Palesztiná tal rövidkopony szíria keveredésé származ megállapí nélkül történe
szankci m his chetiták amoriták v vérrokon sok valószínűbb látsz megbízh
támaszpon hiányá feltev foga tudom m tisztá véglege zs származás bontak törőd
il kicsinységekk Ar h zs f alacsonyrendűn árja-f felsőrendű tünte f min eszk jó
talá módsz am zs történe küszö ke hamisítá ro keveredés származta alacsonyrendű
bélyegz zsid rendsze erősöd F.-b Chamberl hipotéz mell má keletkezt Hau 19
ijeszt kémiá kev zsidószármazá 1922- zs történeté jó tar Chamberl ál feltételez
s kevered állít h zs ne á nemte fek sá fajok származ felerész feh felerész szí
szárma csopor bon zsidóság eg magas re min ol magasren m á má alacsonyren prófé
Hau szer vilá hos koponyany ivadé Is tud hon ves h min próf sz hosszúkopony v
papiren tart kohanit kerekkopony söt alacsonyre f képvise zsidóságb tartoz
tudomán komolytalanságá illusztrálás megemlítj h rö koponyá feketeha la a
katoli papsá kizá á közösség kü típus stigmatizá ne germánságb mint sz kéksz
emb szente katholi egyh v min min sz kéksz á nyom megbámul am pa szentel
Következtetései ép ol tudományta m kiindulópontja zsidó célza lekicsinyíté kí
legf cél h emberi koronájá árja-germ te m Dogmatiku állít Kultúrké c ger f ma
növé sző kéksz ger egyet típ am alko teremt t Chamberl szum akk ass babilóni
gör ró kultú bevándor germánok tulajdonít Woltm nemc kiválósá k
germánszármazásh eg kiválósá igazo nél állít h emberi zseni kivé nél ger
származású N Sánd Cae Napól te germá volt mong Kíná koráb talá puskapo m né
Schwa kín ha ger v woltma felfo szeri H menn eg elmél ab de h germán f bélye t
ma növéséb kopo hos formájá szőkeségé lát Hol bebizonyít té h e sajátsá
kizáróla ger vonás ni ol ember világ amely mondhatj h c ma jellem e f stigm t
növ e sor klímá fü életkörülmények gazdas viszonyok Antropoló Ami zsi kikerül
gettóikb különö azó ami sport foglalkozn te fejlődé kedvez bizt regenerálód mut
felte teh am t növésformá fa bélyeg te m alapo kétsé vonha bizony elfogadható
koponyamér e támaszk koponyaforma-elmé s m kiderü h min nép népcsoport kever
fordul koponyaform tekin nél ar h mil f kultúrá ill népcsopo
11321
CÍM Fajelm
SZÓC komolya v hipotézi a következte levonh v bel bélyeg hosszúkopony sz
felsőr hódító nye zsi célj jo megfe m következte Hidegvé épít tantéte z
intelligenci mor hajlamo o kever amel alacsonyr n á belefertő hat elnyo öröks
ame felsőbbr s ke zsidóvé I z intelligenc o szembet erkö fogyatékoss ame
származás köszön Wolt ny dogmatiz antiszemiti felfogá z alacsonyr ártal
származás gyöke h kiirthatatla l zs a vérkeveredé származ ame Wolt szupp e le
következt m helyte n vilá amel négy öt e ka vér hat rezonál Elle i er k hat
kétszáz-három a elmosó r típu egé t származ bizonyí l ausztráliaiak depor
fegyence amerikaiak nagyr kalandoro származ be ju sz t megron nagys embertíp p
négye h két három e in veszedelm vál vérkereszte Wolt tanít el termé tal talál
m 1 te kivirágzá p a szárma Hou Ste Chamber n tudó Grundl Jahrhund munkájá
Megveszte dialektikáj káprázata k b h kön rejtőzhe la ol e e köszönh ór sike
tudomá kri azo k v és Chamber okfejt megállapít tudománytala alap téte o
feltevése konstru ame tudomány igazolha megállapí p na önkénye z fenns izrae
tör Palesztin ta rövidkopon szíri keveredés szárma megállap nélkü történ szankc
hi chetitá amoritá vérroko so valószínűb láts megbíz támaszpo hiány felte fog
tudo tiszt végleg z származá bonta törő i kicsinységek A z alacsonyrendű árja-
felsőrend tünt mi esz j tal móds a z történ küsz k hamisít r keveredé származt
alacsonyrend bélyeg zsi rendsz erősö F.- Chamber hipoté mel m keletkez Ha 1
ijesz kémi ke zsidószármaz 1922 z történet j ta Chamber á feltétele kevere állí
z n nemt fe s fajo szárma felerés fe felerés sz szárm csopo bo zsidósá e maga r
mi o magasre m alacsonyre próf Ha sze vil ho koponyan ivad I tu ho ve mi pró s
hosszúkopon papire tar kohani kerekkopon sö alacsonyr képvis zsidóság tarto tudomá
komolytalanság illusztrálá megemlít r kopony feketeh l katol paps kiz közössé k
típu stigmatiz n germánság min s kéks em szent kathol egy mi mi s kéks nyo
megbámu a p szente Következtetése é o tudományt kiindulópontj zsid célz
lekicsinyít k leg cé ember koronáj árja-ger t Dogmatik állí Kultúrk ge m növ sz
kéks ge egye tí a alk terem Chamber szu ak as babilón gö r kult bevándo germáno
tulajdoní Wolt nem kiválós germánszármazás e kiválós igaz né állí ember zsen
kiv né ge származás Sán Ca Napó t germ vol mon Kín korá tal puskap n Schw kí h
ge woltm felf szer men e elmé a d germá bély m növésé kop ho formáj szőkeség lá
Ho bebizonyí t sajáts kizáról ge voná n o embe vilá amel mondhat m jelle stig
nö so klím f életkörülménye gazda viszonyo Antropol Am zs kikerü gettóik külön
az am spor foglalkoz t fejlőd kedve biz regeneráló mu felt te a növésform f
bélye t alap kéts vonh bizon elfogadhat koponyamé támasz koponyaforma-elm kider
mi né népcsopor keve fordu koponyafor teki né a mi kultúr il népcsop
1132
CÍ Fajel
SZÓ komoly hipotéz következt levon be bélye hosszúkopon s felső hódít ny zs
cél j megf következt Hidegv épí tantét intelligenc mo hajlam keve ame alacsony
belefert ha elny örök am felsőbb k zsidóv intelligen szembe erk fogyatékos am
származá köszö Wol n dogmati antiszemit felfog alacsony árta származá gyök
kiirthatatl z vérkevered szárma am Wol szup l következ helyt vil ame nég ö k vé
ha rezoná Ell e ha kétszáz-háro elmos típ eg szárma bizony ausztráliaia depo
fegyenc amerikaia nagy kalandor szárma b j s megro nagy embertí négy ké háro i
veszedel vá vérkereszt Wol taní e term ta talá t kivirágz szárm Ho St Chambe
tud Grund Jahrhun munkáj Megveszt dialektiká káprázat kö rejtőzh l o köszön ó
sik tudom kr az é Chambe okfej megállapí tudománytal ala tét feltevés konstr am
tudomán igazolh megállap n önkény fenn izra tö Paleszti t rövidkopo szír
keveredé szárm megálla nélk törté szank h chetit amorit vérrok s valószínű lát
megbí támaszp hián felt fo tud tisz végle származ bont tör kicsinysége
alacsonyrend árja felsőren tün m es ta mód törté küs hamisí kevered származ
alacsonyren bélye zs rends erős F. Chambe hipot me keletke H ijes kém k
zsidószárma 192 történe t Chambe feltétel kever áll nem f faj szárm feleré f
feleré s szár csop b zsidós mag m magasr alacsonyr pró H sz vi h koponya iva t
h v m pr hosszúkopo papir ta kohan kerekkopo s alacsony képvi zsidósá tart
tudom komolytalansá illusztrál megemlí kopon fekete kato pap ki közöss típ
stigmati germánsá mi kék e szen katho eg m m kék ny megbám szent Következtetés
tudomány kiindulópont zsi cél lekicsinyí le c embe koroná árja-ge Dogmati áll
Kultúr g nö s kék g egy t al tere Chambe sz a a babiló g kul bevánd germán
tulajdon Wol ne kiváló germánszármazá kiváló iga n áll embe zse ki n g származá
Sá C Nap ger vo mo Kí kor ta puska Sch k g wolt fel sze me elm germ bél növés
ko h formá szőkesé l H bebizony saját kizáró g von emb vil ame mondha jell sti
n s klí életkörülmény gazd viszony Antropo A z kiker gettói külö a a spo
foglalko fejlő kedv bi regenerál m fel t növésfor bély ala két von bizo
elfogadha koponyam támas koponyaforma-el kide m n népcsopo kev ford koponyafo
tek n m kultú i népcso